برگزاری جلسه با حضور اساتید و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد امیرکبیر

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۰۰:۵۹ کد : ۲۰۷۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳
برگزاری جلسه با حضور اساتید و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد امیرکبیر

در روز یکشنبه مورخ 1401/07/17 جلسه ای در سالن شهید سلیمانی به میزبانی مدیریت ارتباط با صنعت جناب آقای دکتر قاسمی با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه به همراه تعدادی از مهندسین شرکت فولاد امیرکبیر در راستای تفاهم نامه منعقد شده، برگزار گردید.هدف از این جلسه گسترش ارتباطات صنعتی فی مابین مجموعه دانشگاه و شرکت فولاد امیرکبیر بود که در همین راستا با بیان نیازهای صنعتی شرکت مزبور از زبان جناب آقای مهندس فخریان و درخواست از اساتید حاضر در جهت همکاری بیشتر و همچنین پیشنهادات مطرح شده از جانب اساتید، افق های روشنی در این خصوص نمودار گشت.
آقای مهندس فخریان با توضیح چرخه تولید فولاد و بیان نیازهای اساسی در این چرخه، همچون بازیافت پسماندهای تولید شده در این شرکت، درخواست بررسی توسط اساتید متخصص در این حوزه را داشتند.
همچنین اساتید محترم حاضر در جلسه پیشنهادات ارزنده ای در خصوص ایجاد سامانه سرمایه سازمانی، ایجاد نوآوری و ورود در استراتژی های رقابتی ، باشگاه نوآوری باز ، عیب یابی دستگاه ها با پردازش کامپیوتری، مدیریت پسماندهای شبه شهری، بررسی آلودگی های خاک اطراف کارخانه، مدیریت HSE و... ارائه کردند.
در نهایت به درخواست جناب آقای مهندس فخریان و جناب آقای دکتر قمیشی از اعضای هیئت مدیره و همچنین استقبال اساتید حاضر، قرار بر این شد تا با همت مدیریت ارتباط با صنعت، در آینده بازدیدی از خط تولید شرکت فولاد امیرکبیر با حضور اساتید مشتاق انجام پذیرد.


نظر شما :