جلسه اساتید دانشگاه با شرکت فولاد غرب آسیا

۰۴ آذر ۱۴۰۱ | ۰۰:۵۲ کد : ۲۰۹۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۰

در روز چهارشنبه مورخ 1401/09/02 در سالن شهید سلیمانی جلسه ای مشترک با شرکت فولاد غرب آسیا (واقع در استان قم) و اساتید دانشگاه برگزار گردید.در این جلسه که به همت مدیریت ارتباط با صنعت، جناب آقای دکتر احمدرضا قاسمی برقرار شد تعدادی از مدیران بخش اجرایی شرکت فولاد غرب، ریاست دانشگاه کاشان، معاون پژوهشی و ارتباطات علمی و تعدادی از اساتید محترم دانشگاه حضور داشتند.
در ابتدای امر کیلیپی در خصوص معرفی دانشگاه کاشان پخش شد و سپس جلسه با سخنرانی مدیریت ارتباط با صنعت آغاز گردید.
در ادامه، شرکت فولاد غرب با پخش کیلیپی به بیان واضح نیازمندی های شرکت پرداختند و از تمام اساتید متخصص در این امر جهت عقد قرارداد در راستای حل مسائل و مشکلات شرکت یاری جستند.
ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر عباس کتابی جلسات مشترک بین دانشگاه و صنعت را امری مهم و کارساز در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند و با توجه به استقبال اساتید، درخواست برگزاری جلسات از این دست را در هرماه خواستار بودند.
در ادامه تمامی اساتید به بیان توانمندی های خود و امکانات آزمایشگاهی موجود در جهت تحقیق بر روی موارد درخواستی شرکت پرداختند.
مواردی که اساتید محترم در آن راستا اعلام آمادگی کردند به صورت مختصر عبارت بودند از :مدیریت پسماند شرکت، ارزیابی چرخه حیات، افزایش بهره وری و کاهش ضایعات،مدیریت ریسک،استفاده از هوش تجاری در چرخه فولاد، تدوین بازاریابی و نوآوری شرکت، قیمت گذاری برای بورس کالا، بهبود شبکه فروش، مدیریت پایگاه های داده، رصد عیوب خط تولید و همچنین همکاری در زمینه های مهندسی برق مجموعه و.....
در انتها معاونت محترم پژوهشی و ارتباطات علمی، جناب آقای دکتر مهدی شبانی، دانشگاه کاشان را توانمند، باتجربه و با انگیزه دانست و به مدیران شرکت این نوید را داد که اساتید محترم دانشگاه می توانند در زمینه های موردنیاز کمک شایانی به شرکت فولاد غرب برسانند.


نظر شما :