بازدید دانشجویان از شرکت باریج اسانس

۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳ کد : ۲۰۹۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴

در روز چهارشنبه مورخ 1401/09/09 بازدیدی از شرکت باریج اسانس با حضور تعدادی از دانشجویان ارشد و دکتری با گرایش های فیتوشیمی و نانو شیمی به همت مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

در این بازدید که به منظور آشنایی بیشتر دانشجوان با محیط های صنعتی صورت گرفت، بازدید از بخش های متفاوت شرکت انجام پذیرفت.
در ابتدا مدیریت بخش تحقیقات جناب آقای دکتر معمارزاده در خصوص مراحل تولید محصولات، محصولات تولیدی شرکت، برخی نیازمندی های موجود و همچنین تمایل شرکت به استفاده از اساتید و دانشجویان علاقمند در حوزه تولید در شرکت باریج اسانس سخنرانی نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر حسینی در بخش کشاورزی در خصوص نحوه عصاره گیری، گیاهان قابل کشت و تفاوت برخی گیاهان با گیاهان عرضه شده در بازار سخن به میان آوردند.
در بخش تولید با راهنمایی جناب آقای مهندس عبایی، از نحوه تولید کپسول های نرم، تولید قرص ها، بسته بندی و... به دانشجویان توضیحاتی داده شد.
همچنین بازدید از سالن تولید جدید که به تازگی با استفاده از به روزترین امکانات دنیا ساخته شده انجام گرفت.
در انتها با حضور دانشجویان در آزمایشگاه فرمولاسیون توضیحاتی در خصوص آخرین مراحل تولید بیان شد.
با توجه به لزوم حضور دانشجویان در صنعت و تاکید بر ارتباط دانشگاه با صنایع در خصوص رفع نیازمندی های موجود، در چهارشنبه های ارتباط با صنعت، بازدیدهایی از این قبیل تکرار خواهد شد تا ان شالله گامی باشد در جهت پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران.


نظر شما :