بازدید اساتید دانشگاه کاشان از شرکت فولاد غرب آسیا

۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۱۱۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۸

طبق هماهنگی های انجام شده در روز چهارشنبه مورخ 23 آذر 1401 بازدیدی از شرکت فولاد غرب آسیا انجام گرفت. در این بازدید برخی از اساتید محترم دانشگاه از گروه های مهندسی مکانیک ، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع،  شیمی و همچنین چندتن از دانشجویان تحصیلات تکمیلی به نمایندگی از برخی اساتید حضور داشتند.

جناب آقای مهندس نظری مدیر محترم کارخانه، جناب آقای مهندس محمودی مدیر محترم سرمایه انسانی و سایر مسئولین محترم شرکت از میزبانان این بازدید بودند. در ابتدا معرفی شرکت در قالب فیلمی کوتاه انجام گرفت و سپس بازدید عمومی از تمامی قسمتهای مختلف شرکت با تشریح کامل از جانب مدیر محترم کارخانه  انجام پذیرفت. اساتید حاضر در کارگروه تخصصی وارد شده و در مورد پروژه های تخصصی به بحث و بررسی موضوع پرداختند. در این کارگروه، نیازمندی های متفاوت شرکت در زمینه های مهندسی مکانیک، شیمی، برق، کامپیوتر، صنایع ، مهندسی معماری و عمران، مباحث علوم اجتماعی مطرح گردید و لزوم برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی عنوان شد.

همچنین بنابر درخواست مدیر محترم کارخانه قرار بر این شد تا در جلسه ای مشترک میان جناب آقای دکتر کتابی ریاست محترم دانشگاه کاشان و جناب آقای مهندس خلیقی مدیر عامل محترم شرکت فولاد غرب آسیا تفاهم نامه تنظیم شده امضا گردد.

در نهایت مقرر گردید جهت بسترسازی در راستای انعقاد قراردادهای متفاوت در تمامی زمینه های ذکر شده، بازدیدهایی توسط اساتیدی که مایل به همکاری در این زمینه هستند انجام گیرد، تا انشاالله گامی باشد در جهت همکاری های گسترده تر میان صنعت و دانشگاه.


نظر شما :