جلسه اساتید دانشگاه و تعدادی از مدیران سازمان توان وزارت دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران

۰۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۹ کد : ۲۱۱۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۲

در راستای ادامه جلسات ارتباط صنعت و دانشگاه کاشان، به همت نماینده مرکز رشد شهید فهمیده کاشان و مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه، جناب آقای دکتر قاسمی ، در تاریخ 1401/09/26 در سالن شهید سلیمانی نشستی مشترک بین تعدادی از مدیران صنایع غیرنظامی وابسته به سازمان توان وزارت دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران و اساتید دانشگاه و تعدادی از دانشجویان دکترای شیمی دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای امر کیلیپی در خصوص معرفی دانشگاه کاشان پخش شد و سپس جلسه با معرفی میهمانان آغاز گردید.

در ادامه، نمایندگان سازمان توان به بیان واضح نیازمندی‌های غیر نظامی خود در خصوص ابرخازن‌ها و باتری‌های لیتیومی پرداختند و از تمام اساتید متخصص در این امر جهت حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مطرح‌شده  یاری جستند. پس از آن یکی از اساتید و دو تن از دانشجویان دکتری در قالب اسلایدهای نمایشی به ارائه توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه در خصوص باتری‌ها و ابرخازن‌ها پرداختند. سپس اساتید دانشگاه در خصوص موضوعات مطرح شده با نمایندگان سازمان توان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بازدیدی از آزمایشگاه‌های شیمی دانشگاه توسط مدیران سازمان توان به عمل آمد و مقرر شد جهت آشنایی بیشتر اساتید دانشگاه با نیازمندی های غیر نظامی سازمان توان، بازدیدی از صنایع مرتبط توسط اساتید دانشگاه صورت پذیرد.


نظر شما :