نشست بررسی و ارزیابی عملکرد دفتر ارتباط با صنعت در مدت ۱۰۰ روز

۰۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۱:۴۶ کد : ۲۱۴۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵

جلسه ای در روزهای سه شنبه مورخ 1401/11/25  و  1401/12/01 با عنوان بررسی و ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با صنعت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر قاسمی مدیریت محترم ارتباط با صنعت دانشگاه، خلاصه ای از عملکرد 300 روزه دفتر ارتباط با صنعت ارائه کردند و در ادامه به بررسی آیین نامه پیشنهادی طرح های برون دانشگاهی پرداخته شد.در میان مدعوین جناب آقای دکتر بهپور و جناب آقای دکتر ایرانی از مدیران سابق دفتر ارتباط با صنعت حضور داشتند که به بیان تجارب گذشته خود در این سمت پرداختند.

همچنین دیگر اساتید حاضر، نقطه نظرات خود را در جهت اصلاح برخی مفاد آیین نامه پیشنهادی ارائه دادند.در این راستا هدف اصلی دفتر ارتباط با صنعت از نگاه بزرگواران درآمدزایی بود و استفاده از بهترین شیوه ها جهت تشویق اساتید برای ورود به این حوزه باید انجام گیرد. از منظر برخی اساتید، میزان بالاسری در نظر گرفته خود عامل مهمی در این راستا می باشد که با این وجود در حال حاضر در فاز انگیزشی هستیم.

در این میان به نقش کلیدی دانشگاه در انعقاد بسیاری از قراردادها اشاره شد و خاطرنشان کردند که در صورت عدم حضور دانشگاه ،انعقاد قراردادها با ارگان های دولتی و شرکت های مهم امکان پذیر نخواهد بود.

 

در جلسه اول به دلیل ضیق وقت ، بررسی مفاد آیین نامه به جلسه دوم موکول شد.در این جلسه نیز اساتید محترم برخی اصلاحات نگارشی و اجرایی را در ادامه نقطه نظرات قبلی بیان نمودند که ان شاالله با مساعدت معاونت محترم پژوهشی و مدیریت ارتباط با صنعت تا جای ممکن این اصلاحات به مفاد آیین نامه اضافه خواهد شد.


نظر شما :