بازدید اساتید از شرکت فولاد غرب آسیا

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵ کد : ۲۱۸۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۸

 مدیریت ارتباط با صنعت در راستای یکی از اهداف راهبردی خود در جهت گسترش و تقویت همکاری‌های علمی و فناوری بین دانشگاه و صنعت، استفاده از ظرفیت‌های صنعت و دانشگاه در رفع نیازها و بهبود فرایندهای تولید و حل مشکلات صنعت و آشنایی اساتید با توانمندی‌های صنعتی کشور، بازدیدی را با همکاری دکتر وطنی عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی از شرکت فولاد غرب آسیا در روز چهارشنبه مورخ 13 اردیبهشت سال 1402 با حضور 7 نفر از اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه کاشان صورت داد. در این بازدید، آقایان دکتر عبدالحمید بامنیری، دکتر محمد براتی، دکترسید ابوالقاسم کاهانی، دکترسید مهدی موسوی و دکتر نجارزادگان از گروه شیمی، دکتر علی نمازیان از گروه مهندسی صنایع و دکتر مصطفی وطنی از گروه مهندسی شیمی حضور داشتند.

در این سفر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت و آشنایی با پروژه‌های مختلف شرکت فولاد غرب، 6 عنوان طرح پژوهشی به صورت جدی مطرح گردید که ضمن معرفی این طرح‌ها قرار شد به زودی اساتید محترم نامبرده، پیشنهاده‌های خود را به شرکت فولاد غرب آسیا ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت فولاد غرب آسیا با هدف تولید انواع ورق های نورد سرد، در سال 1384 با ظرفیت اسمی 550،000 تن ورق نورد سرد با ضخامت 18/. تا 3 میلیمتر و عرض 650 تا 1700 میلیمتر در زمینی با زیربنای 40،000 متر مربع در استان قم تاسیس شد و درحال حاضر حدود ۸۰۰ نفر در شرکت فعالیت دارند به طوری که این شرکت با دارا بودن  ۱۷درصد سهم بازار فولاد، دومین شرکت تولید کننده ورق می‌باشد.


نظر شما :