جلسه با حضور نمایندگان شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۱۸۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶

در روز یکشنبه به تاریخ 24/02/1402 نشستی مشترک بین مدیریت محترم ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان و نمایندگان شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان در سالن همایش شهید سلیمانی برگزار شد. میهمانان این نشست از شرکت پخش فراورده‌های نفتی، جناب آقای دکتر ایمانیان مدیر پژوهشی شرکت در استان اصفهان، جناب آقای مهندس کوچیان مدیر منطقه کاشان و سرکار خانم رئوفی از کارشناسان شرکت در منطقه کاشان بودند و از دانشگاه کاشان نیز تعدادی از اساتید و دانشجویان مقطع دکتری در رشته های مهندسی و شیمی در این نشست حضور داشتند.

در ابتدا جناب آقای دکتر قاسمی مدیریت محترم ارتباط با صنعت مطالبی در خصوص میزان تمایل و ظرفیت موجود در دانشگاه را به شرکت ذکرشده ارائه دادند.

همچنین جناب آقای دکتر نعمتی مسئول دانشکده مهندسی در خصوص رشته‌های فعال و موجود در دانشکده و دستاوردهای آن مجموعه در راستای نیازهای شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی توضیحاتی ارائه نمودند.

مهمترین موضوعاتی که اساتید و دانشجویان شرکت‌کننده در این راستا بیان داشتند شامل: ایجاد کمیته‌های تخصصی، دریافت مدون نیازهای پژوهشی شرکت، ظرفیت اساتید کاشان و تجارب گذشته ایشان در راستای همکاری با وزارت نفت، تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان در پروژه‌های صنعتی در جهت ایجاد انگیزه در ایشان، اعلام سرفصل‌هایی از سوی شرکت یادشده جهت ادامه همکاری و در نهایت تمایل برای بازدید از بخش‌های متفاوت شرکت بود.

در پایان مقرر شد که طبق درخواست اساتید حاضر، نیازهای پژوهشی شرکت ذکرشده به دانشگاه اعلام و بازدیدی از انبارهای شرکت در استان اصفهان با حضور اساتید محترم انجام گیرد.

پس از این نشست بازدیدی دوساعت و نیمه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و چندین شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه توسط میهمانان صورت پذیرفت و مقرر شد نیازهای شرکت در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز به شرکت‌های مستقر در پارک ارائه شود.


نظر شما :